fredag 15 juni 2012

The Universe and the power of Music

Tankar...känslor...hopp...förvirring...lycka...

Detta är saker som snurrar runt i mitt huvud...tänker för mycket på saker och ting. Borde bara låta allt ta sin tid och låta det ske som är menat att ske. Ibland vill man verkligen att önskningar ska uppfyllas. Man gör ALLT, till vilket pris som helst, för att det ska ske. INTE BRA!

Låt allt ha sin gång och är det menat så sker det...tror ni på det?

Läste en bok om att man sänder ut energi till universum som sedan ser till att man får det man har sänt ut, oavsett om det är positivt eller negativt. Kan detta stämma?

Vad har jag sänt ut för signaler hittills och, viktigast av allt, vad VILL jag sända ut till universum?

Hmmm detta tål att tänkas över...vad vill JAG ha?
Vad vill jag ska ske i mitt liv?
Vad gör mig lycklig?

En sak som alltid har fått mig att bli glad är MUSIK!

Älskar musik, älskar att dansa!

Jag lyssnar alltid på musik, det är det första jag hör på morgonen och det sista jag hör innan jag somnar.

Kan bli så otroligt peppad och glad när jag hör en låt för första gången.
Sen har jag dessutom den hemska vanan att jag kan lyssna på en och samma låt tusentals gånger utan att tröttna...många har blivit irriterade på det hahahah!

Just nu spelar en och samma låt i min iphone, den taggar mig och jag vill bara DANSA :)!

Dansar ofta, så fort jag har tid.
Kommer ihåg en specifik gång då jag stod inne på Konsum på St.Berstorp och skulle välja ut grillkött, där stod jag och dansade utan att egentligen märka att jag gjorde det hahaha!
That's me

Bara för att ni ska få ett litet smakprov på låten jag just nu älskar så är detta länken: 2Nyce - Esta fiesta
Ser mig själv dansa i New York till denna låten hahahaha...

I WISH IT AND NOTHING'S IMPOSSIBLE!!!

Pinned Image

1 kommentar:

  1. du är djup :).
    nja, jag tror på det till en viss del. man kan inte styra över allt. men det jag tror på allra mest är att absolut inte överanalysera och tänka i sönder saker och ting. det mår man inte gott av.
    fint skrivet vännen.
    o fin bild.
    hoppas du får dansat mkt i helgen. jag gillar också att dansa, i min ensamhet när ingen ser det :).
    kram//jennifer

    SvaraRadera