måndag 11 juni 2012

ADDICTED! OBSESSED!

Hur kan man bli så beroende av PINTEREST?!

Är på jobb och allt jag gör är att kolla bilder i Pinterest...vill inget annat ha ha ha!

Visserligen har vi väldigt lite att göra så det är ju till min fördel men jag trodde aldrig att jag skulle bli så beroende av detta.

Så varför blir jag det?
Jo, där hittar man så fina bilder om allt möjligt!

Man bombarderas av intryck, fina citat och fina bilder som lockar fram olika känslor hos mig.

I ena stunden kan jag vara euforisk av lycka när jag ser en häftig bild och i andra stunden kan jag bli ledsen och se min flickdröm (balettdansös) som aldrig besannades.

Trodde aldrig att jag skulle vara en mood-addict men det är dags att erkänna...

I'm addicted to beautiful things!!


Pinned Image
Pinned Image
Pinned Image Pinned ImagePinned Image           Pinned Image 

1 kommentar:

  1. Hej fina. Me too. Väldigt beroende av samma anledning som du :-).
    Stor kram

    SvaraRadera