onsdag 13 juni 2012

Changes...good or bad?

Alla kommer vi till olika punkter i livet som sätter stop för ett kapitel i vår livsbok. Denna punkt är avgörande för vad som komma skall!

I denna stund står jag där förändringen är oundviklig men där jag bestämmer själv hur saker och ting ska förändras. Det är omöjligt att veta hur det blir men förhoppningsvis blir det till det bättre.

Är dessa förändringar bra eller dåliga?

Blir allt i livet vad vi gör det till?

Två svåra frågor med difusa svar...

Det positiva med detta är att allt kan bli bättre! Framtiden är oviss och det kan vara skönt ibland att inte ha stenkoll på allt och bara lita på att allt blir bra! 

Dags att vända blad!

Pinned Image

Amanda Rodriguez

Dags för nya förändringar ,men vart är jag på väg???

1 kommentar:

  1. ja du. det lär man aldrig veta :).
    men förändring är en del av vardagen, det är jag väl medveten om vid det här laget :). slutar ju aldrig liksom.
    tror din förändring kommer göra dig gott....eller jag vet det!
    bara du tror dig och på det själv så.
    stor kram på dig finis.
    //j

    SvaraRadera